I Wiil Rise a Thousand Times Again


Rising Upwards Lyrics – Andra Day

Singer: Andra Twenty-four hour period
Title: Ascent Upwards

You're broken down and tired
Of living life on a merry-get-round
And you tin can't find the fighter
Merely I come across information technology in you and so we gonna walk it out

And motion mountains
We gonna walk it out
And move mountains
And I'll rise upwardly

I'll ascension similar the twenty-four hour period
I'll ascension upward
I'll rise unafraid
I'll rise up

And I'll do it a thousand times once more
And I'll ascent upwardly
High like the waves
I'll ascension upwards

In spite of the ache
I'll ascent upwardly
And I'll practice it a thousands times again
For you lot~

When the silence isn't placidity
And it feels like it'due south getting hard to exhale
And I know you experience like dying
Only I promise nosotros'll take the world to it's feet

And movement mountains
Bring it to information technology's feet
And motion mountains
And I'll rise upwards

I'll rise similar the day
I'll ascent up
I'll rise unafraid
I'll rise up

And I'll do it a thousand times over again
For y'all~
All we need, all we need is hope
And for doubt we accept each other

And for doubt we have each other
We volition ascent
We will rise
We'll ascent, ohh ohhh

We'll rise
I'll rise upward
Ascension similar the day
I'll rise up

In spite of the ache
I volition rising a thousands times again
And we'll ascension upwardly
High like the waves

We'll rise up
In spite of the ache
We'll rise upwards
And we'll practice information technology a thousands times again

For y'all ohhhh ohhh ohh ohhh ohh ~
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Pop Songs:                                                    
JP Cooper - September Song
Jinzy - I Left The City That Night

Rising Upwards – Terjemahan / Translation

Anda dipecah dan lelah
Kehidupan hidup dengan merry-become-round
Dan Anda tidak dapat menemukan pejuang
Tetapi saya melihatnya di dalam diri Anda sehingga kami akan berjalan keluar

Dan pindahkan gunung
Kita akan keluar
Dan pindahkan gunung
Dan aku akan bangkit

Saya akan bangkit seperti hari itu
Saya akan naik
Saya akan naik UNAFRAID
Saya akan naik

Dan aku akan melakukannya ribuan kali lagi
Dan aku akan bangkit
Tinggi seperti ombak
Saya akan naik

Terlepas dari rasa sakit
Saya akan naik
Dan aku akan melakukannya ribuan kali lagi
Untukmu ~.

Ketika keheningan tidak sepi
Dan rasanya sulit bernapas
Dan aku tahu kamu merasa ingin sekarat
Tapi aku berjanji akan membawa dunia ke kaki itu

Dan pindahkan gunung
Bawa ke kaki itu
Dan pindahkan gunung
Dan aku akan bangkit

Saya akan bangkit seperti hari itu
Saya akan naik
Saya akan naik UNAFRAID
Saya akan naik

Dan aku akan melakukannya ribuan kali lagi
Untukmu ~.
Yang kita butuhkan, yang kita butuhkan hanyalah harapan
Dan untuk keraguan kita saling memiliki

Dan untuk keraguan kita saling memiliki
Kita akan bangkit
Kita akan bangkit
Kami akan bangkit, ohh ohhh

Kami akan bangkit
Saya akan naik
Naik seperti hari itu
Saya akan naik

Terlepas dari rasa sakit
Saya akan naik ribuan kali lagi
Dan kami akan bangkit
Tinggi seperti ombak

Kami akan naik
Terlepas dari rasa sakit
Kami akan naik
Dan kami akan melakukannya ribuan kali lagi

Untukmu ohhhh ohhh ohh ohh oh ~
Notice more lyrics at indolirik.jspinyin.cyberspace

Lyrics Andra Day – Rise Up

Kindly similar and share our content. Silahkan follow blog kami untuk mengikuti perkembangan lagu terbaru dan terbaik

We don't provide any MP3 Download, please support the creative person by purchasing their music 🙂

You tin buy their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Acquaintance and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

Andra Solar day - Rise Upwards [Official Music Video] [Inspiration Version]

roarkthary1964.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-andra-day-rise-up/

0 Response to "I Wiil Rise a Thousand Times Again"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel